Saturday, March 5, 2011

masih ada desa di Kajang ??

Salam..

Jangan terkejut , jangan terkonfiussss , memang agak pelik , tapi benarrrr. Tiada yang benar melainkan yang benar2 belaka. Ya!! masih ada lagi desa di tengah2 pekan Kajang yang sentiasa sibuk ni. Setiap tahun pasti akan ada pelajar2 yang akan membuat lawatan ke desa2 di Kajang ni. 'Desa' yang dimaksudkan kat sini tuan puan, adalah Acara merentas Desa yerr.. ^_^  Bukan desa yang suasana sawah padi , tepi pantai , ada kampung2 tu yerr.TIDAK yer.  

So malam tadi, sampai je kat umah, saye ternampak ade hadiah hamper besar kat ruang tamu. Rupe2 nye adek saye ,Rahman menang nombor 3 acara merentas desa di sekolah die semalam.Tahniah Rahman!!

Muke bangga tak menahan.. =p

Bertambah lagi koleksi piala. ^_^

Sape tau ape die tulis kat label piala tuhh ?? [ saye tau..Saye tau pon sebab tanye rahman..=p]

Oh lupe nak bagitau. Rahman bersekolah kat sekolah Cina since darjah 1 sampai sekarang darjah 4 . Sekolah dia ni satu2 nye sekolah cina di Kajang , SJKC Yu Hua. Die dan adek saye sorang lagi, Abu zar yang darjah 6, bersekolah kat situ jugak. Diorang memang boleh bercakap mandarin, tapi kat umah xde la nak speaking mandarin bagai. Speaking kat sekolah je ataupon kalau pegi shopping, bawak diorang suruh cakap cina dengan tauke kedai , supaya tauke kedai boleh bagi harga murah ! (^_~)

ok.Got to go~
babai!
(^_^)

2 comments:

aishah muhd... said...

best ny hamper dia...anak buah aishah menang rentas desa juga tp xde hamper tp vaucher KFC haha...

nisachik said...

yeke? amboii bdk2 zmn skang kemain lg hadiah diorg..zmn kite dulu dpt medal je