Monday, January 23, 2012

Semoga cepat sembuh.

 

Semalam dapat berita buruk tentang coursemate & juga ex-ofis mate saya, Farhan yang kemalangan motorsikal. Berita yang saya terima, rahangnya patah dan tadi baru dapat hapdet dari kawan saya ,berlaku pendarahan dalam otak. Dan sekarang dia berada di Hospital Putrajaya.


Keadaan Farhan di Hospital Putrajaya. Kredit gambar to kawan silat Farhan

Di sini saya mohon pada semua kawan2 , followers & readers agar dapat mendoakan Farhan kembali sembuh dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa. Sedekahkan Alfatihah dan Yasin moga dia terus diberi kekuatan untuk sembuh.

Doa kalian semua amat diharapkan . Syukran Jazilan.

Update 1:
Pendarahan dlm kepala farhan da stop. And pendarahan dlm otak pun doc ckp jadi makin sikit.. keajaibanyg Allah tunjuk berkat dari doa2 smua.. Pkul 8 malam ni kalau pendarahan memg da xde, doc akan betulkan bahagian muka.. Truskan berdoa.. Sedikit demi sdikit keajaiban yg Allah tunjukkan.. InsyaAllah Farhan selamat..
Update 2:
Pkol 8 mlm ni, doc akan buang semua ubat2 yg dberi kpd Farhan sebab telah ckup 48 jam bdn farhan dtampung dgn ubat tidur.. Doc akn tgk mlm ni sama ada Farhan sedar atau x.. kalau Farhan igt family dia, tu mkna nya dia sedar.. kalau dia x igt family, tu bmkna dia x sdar lg.. n kalau x sedar lg, doc akn bt citiscan blk dan check problem.

3 comments:

Mohamad Fathi said...

Moga kawan awak cepat sembuh.. ^_^

nisachik said...

InsyaAllah..sama2 kita doakan..

nisachik said...

InsyaAllah..sama2 kita doakan..