Friday, January 14, 2011

Si debot~


terbayang2 lagi gelagat anak buah gurlfren saye iLa,si Farisya ~
dengan ketembaman nye yg sangat3 ..
rase nak geget2 pipi dierr!!!~~
ditambah2 dengan gelagat die yang baru mendapat 'kaki',,
memang tak duduk diam~
eeeiiiii..
geram sangat tengok dierr~
@_@

teringat2 die menari2 gerak2 kan badan sambil dengar lagu dari 'kukkuu'..
kukkuu si ayam mainan yang akan berbunyi2 lagu bile dipicit button nyerr..
pastu si debot ni jugak sangat bijak sebab sangat cepat pikap utk meniru gaye2 orang yang die tengok..
cite banyak pon tak gune..
meh layan kesomelan dan ketemboman si debotttttttt~~!!
^__^




ok.dah2..
tak boleh letak pic die banyak2..
nanti korang sumer ngigau malam2..
hehe~~
tiut kan dierr?~
^__^

so sape yang pasang angan2 nak culik dierr,
sile simpan saje angan2 kamu sebab atuk die seorang polis!
tak pasai2 korang masuk lokap kang~~!
[motippp????]
=p

3 comments:

Anonymous said...

TERIMA KASIHLAH YER BBNYAK2x KERANA MEMUJI2x KEINDAHAN ANAK SAYA..HAHA..

Anonymous said...

Like! Sila post lg pasal farisya ea..kalau bley sampai ea besar;)

Farhan Ismail said...

alelele... sama cam makcik dia...haha