Wednesday, October 17, 2012

One Step Closer: E-day


Assalamualaikum!

Ape kabar sayang2 saya sekalian? Lama tak ketemu. Tapi tak bermakna saya lupakan korang. So, this will be the latest update of myself. Ok. Seperti yang dijanjikan, dalam entry teaser sebelum ni. Selangkah sebelum menuju ke puncak kehidupan. Selangkah sebelum bergelar tulang rusuk kepada sang suami. Yup! Its my E-day ! Alhamdulillah.. saya telah menjadi tunangan orang.

So, ni sedikit sebanyak gambar2 di hari kejadian yang sempat di snap dari photographer2 terlebih tauliah (adik + kawan)


Ni family sebelah lelaki + family saya.. 

Rombongan pihak lelaki, abah & atuk..

DIY Baby blue Hantaran pihak perempuan untuk pihak lelaki. 

Orange theme hantaran pihak lelaki untuk pihak perempuan. Sukeee tart buah tu. belum ape2 lagi dah rembat makan.heee~


Sesi menyarung cincin oleh bakal MIL.


Bersama 'AJK rewang' Kak Ena & Sara yang sanggup dtg bermalam utk tolong2 setelkan last  touch up before majlis.

My adorable sistersssss!! Thanks korang sanggup datang jauh2.. siap bawak hadiah lagi.. :D

Dapat kiss dari my gojess sisters Nani & Ila! Tenkiu u ollsss! ^__^

With abah, ummi,atuk & nenek.



Luv both of the rings! SImple but yet mmg kene dgn taste sendirik..Memang sendirik yg pilih punnn.. :D

Jgn tak percaya semua bekas + bantal hantaran ni gubah sendiri.  Oh teruja dgn hasil gubahan sendirik! :p

Dengan hantaran pihak lelaki~ 


'Bibik' dan juga pengapit tak official.. Mane taknye, baju die dah same kaler dgn penunang. You overshadowing me tau tak? Eheh..gurau je..:p

My luvly DIY fresh flower handbouquet.. Suke suke sukeee! :)



And last but not least...





Doakan dipermudahkan urusan kami berdua ... (*_*)


Kat sini saya mengharapkan doa kalian2 supaya dikuatkan hati kami menempuh segala dugaan dan dipermudahkan urusan kami membina masjid. InsyaAllah.. :')


2 comments:

Cik Sara said...

Aminnnn... Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan menuju baituljannati~

Haidah said...

alololo comel2 kak chik kite!!hehe..Hda doakan yang baik2 utk nisa n faizal. InsyaAllah. :)